Ç. Güler And S. Sevinç, "Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar," Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.6, no.1, pp.77-89, 2022
Güler, Ç. And Sevinç, S. 2022. Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar. Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.6, no.1 , 77-89.
Güler, Ç., & Sevinç, S., (2022). Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar. Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.6, no.1, 77-89.
Güler, Çetin, And Sümeyye Sevinç. "Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar," Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.6, no.1, 77-89, 2022
Güler, Çetin And Sevinç, Sümeyye. "Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar." Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.6, no.1, pp.77-89, 2022
Güler, Ç. And Sevinç, S. (2022) . "Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar." Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.6, no.1, pp.77-89.
@article{article, author={Çetin Güler And author={Sümeyye Sevinç}, title={Tele-Hiçleme (Phubbing) Davranışına Maruz Kalmanın Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Etkilerine İlişkin Algılar}, journal={Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi}, year=2022, pages={77-89} }