Atıf Formatları
Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. Özeler Kanan, "Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği," Uluslararası Kent ve Engelliler Çalıştayı , Van, Turkey, pp.91-92, 2014

Özeler Kanan, N. 2014. Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği. Uluslararası Kent ve Engelliler Çalıştayı , (Van, Turkey), 91-92.

Özeler Kanan, N., (2014). Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği . Uluslararası Kent ve Engelliler Çalıştayı (pp.91-92). Van, Turkey

Özeler Kanan, Nilay. "Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği," Uluslararası Kent ve Engelliler Çalıştayı, Van, Turkey, 2014

Özeler Kanan, Nilay Ö. . "Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği." Uluslararası Kent ve Engelliler Çalıştayı , Van, Turkey, pp.91-92, 2014

Özeler Kanan, N. (2014) . "Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği." Uluslararası Kent ve Engelliler Çalıştayı , Van, Turkey, pp.91-92.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Nilay Özeler Kanan}, title={Doğal Çevrenin ve Yapılı Çevrenin Görme, İşitme, Konuşma Engelli Eğitimindeki Rolü: Helen Keller Örneği}, congress name={Uluslararası Kent ve Engelliler Çalıştayı}, city={Van}, country={Turkey}, year={2014}, pages={91-92} }