Atıf Formatları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Kıylık And E. Kılıç, "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi," Instructional Technology and Teacher Education Syposium , Trabzon, Turkey, pp.1, 2015

Kıylık, D. And Kılıç, E. 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. Instructional Technology and Teacher Education Syposium , (Trabzon, Turkey), 1.

Kıylık, D., & Kılıç, E., (2015). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi . Instructional Technology and Teacher Education Syposium (pp.1). Trabzon, Turkey

Kıylık, Derya, And Eylem Kılıç. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi," Instructional Technology and Teacher Education Syposium, Trabzon, Turkey, 2015

Kıylık, Derya And Kılıç, Eylem. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi." Instructional Technology and Teacher Education Syposium , Trabzon, Turkey, pp.1, 2015

Kıylık, D. And Kılıç, E. (2015) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi." Instructional Technology and Teacher Education Syposium , Trabzon, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Derya Kıylık And author={Eylem Kılıç}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Seviyelerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi}, congress name={Instructional Technology and Teacher Education Syposium}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={1} }