Atıf Formatları
Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ŞAHİN Et Al. , "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi," International Journal of Language Academy , vol.5, no.3, pp.366-390, 2017

ŞAHİN, A. Et Al. 2017. Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi. International Journal of Language Academy , vol.5, no.3 , 366-390.

ŞAHİN, A., Kardaş, M. N., & GÖRMEZ, E., (2017). Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi. International Journal of Language Academy , vol.5, no.3, 366-390.

ŞAHİN, Abdullah, Mehmet Nuri Kardaş, And Erhan Görmez. "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi," International Journal of Language Academy , vol.5, no.3, 366-390, 2017

ŞAHİN, Abdullah Et Al. "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi." International Journal of Language Academy , vol.5, no.3, pp.366-390, 2017

ŞAHİN, A. Kardaş, M. N. And GÖRMEZ, E. (2017) . "Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi." International Journal of Language Academy , vol.5, no.3, pp.366-390.

@article{article, author={Abdullah ŞAHİN Et Al. }, title={Akvaryum Tekniğinin İki Dilli 7. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Etkisi}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2017, pages={366-390} }