M. Tüysüz Et Al. , "Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.1657-1696, 2017
Tüysüz, M. Et Al. 2017. Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 1657-1696.
Tüysüz, M., Şardağ, M., & Durukan, A., (2017). Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 1657-1696.
Tüysüz, Mustafa, Metin Şardağ, And Alper Durukan. "Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 1657-1696, 2017
Tüysüz, Mustafa Et Al. "Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.1657-1696, 2017
Tüysüz, M. Şardağ, M. And Durukan, A. (2017) . "Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.1657-1696.
@article{article, author={Mustafa Tüysüz Et Al. }, title={Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={1657-1696} }