Atıf Formatları
Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Kozikoğlu And K. Camuşcu, "Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki," YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.33, no.2, pp.187-201, 2019

Kozikoğlu, İ. And Camuşcu, K. 2019. Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki. YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.33, no.2 , 187-201.

Kozikoğlu, İ., & Camuşcu, K., (2019). Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki. YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.33, no.2, 187-201.

Kozikoğlu, İshak, And Kader Camuşcu. "Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki," YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.33, no.2, 187-201, 2019

Kozikoğlu, İshak And Camuşcu, Kader. "Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki." YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.33, no.2, pp.187-201, 2019

Kozikoğlu, İ. And Camuşcu, K. (2019) . "Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki." YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ , vol.33, no.2, pp.187-201.

@article{article, author={İshak Kozikoğlu And author={Kader Camuşcu}, title={Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki}, journal={YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ}, year=2019, pages={187-201} }