Atıf Formatları
TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Demir And Ö. Çiftçi, "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.8, no.4, pp.2215-2239, 2019

Demir, S. And Çiftçi, Ö. 2019. TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.8, no.4 , 2215-2239.

Demir, S., & Çiftçi, Ö., (2019). TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.8, no.4, 2215-2239.

Demir, Selvi, And Ömer Çiftçi. "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ," Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.8, no.4, 2215-2239, 2019

Demir, Selvi And Çiftçi, Ömer. "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.8, no.4, pp.2215-2239, 2019

Demir, S. And Çiftçi, Ö. (2019) . "TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ." Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi , vol.8, no.4, pp.2215-2239.

@article{article, author={Selvi Demir And author={Ömer Çiftçi}, title={TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMA KAYGISI DÜZEYLERİ VE NEDENLERİ}, journal={Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={2215-2239} }