Atıf Formatları
İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Bilgin, "İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,," Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi, , vol.15, pp.125-137, 2003

Bilgin, T. 2003. İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,. Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi, , vol.15 , 125-137.

Bilgin, T., (2003). İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,. Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi, , vol.15, 125-137.

Bilgin, Tunay. "İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,," Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi, , vol.15, 125-137, 2003

Bilgin, Tunay. "İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,." Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi, , vol.15, pp.125-137, 2003

Bilgin, T. (2003) . "İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,." Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi, , vol.15, pp.125-137.

@article{article, author={Tunay Bilgin}, title={İşbirlikli öğrenme tekniklerinin ölçüler konusunun öğretimindeki etkisi,}, journal={Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi,}, year=2003, pages={125-137} }