Z. ÇELİK, "Bir Örgütsel Kültür Olarak Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi," Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.1, pp.1-21, 2020
ÇELİK, Z. 2020. Bir Örgütsel Kültür Olarak Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi. Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.1 , 1-21.
ÇELİK, Z., (2020). Bir Örgütsel Kültür Olarak Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi. Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.1, 1-21.
ÇELİK, Zübeyir. "Bir Örgütsel Kültür Olarak Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi," Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.1, 1-21, 2020
ÇELİK, Zübeyir. "Bir Örgütsel Kültür Olarak Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi." Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.1, pp.1-21, 2020
ÇELİK, Z. (2020) . "Bir Örgütsel Kültür Olarak Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi." Turkish Journal of Marketing , vol.5, no.1, pp.1-21.
@article{article, author={Zübeyir Çelik}, title={Bir Örgütsel Kültür Olarak Pazarlamanın Kuramsal Çerçevesi}, journal={Turkish Journal of Marketing}, year=2020, pages={1-21} }