Atıf Formatları
“MATEMATik” Dijital Eğitim Platformu Cebir Görevlerinin Bilişsel İstem Düzeylerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Y. YILMAZ, "The Investigation of Cognitive Demand of Algebra Tasks in “MATEMATik” Digital Education Platform," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.66-87, 2024

YILMAZ, T. Y. 2024. The Investigation of Cognitive Demand of Algebra Tasks in “MATEMATik” Digital Education Platform. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 66-87.

YILMAZ, T. Y., (2024). The Investigation of Cognitive Demand of Algebra Tasks in “MATEMATik” Digital Education Platform. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 66-87.

YILMAZ, Tuğba. "The Investigation of Cognitive Demand of Algebra Tasks in “MATEMATik” Digital Education Platform," Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 66-87, 2024

YILMAZ, Tuğba Y. . "The Investigation of Cognitive Demand of Algebra Tasks in “MATEMATik” Digital Education Platform." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.66-87, 2024

YILMAZ, T. Y. (2024) . "The Investigation of Cognitive Demand of Algebra Tasks in “MATEMATik” Digital Education Platform." Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.66-87.

@article{article, author={Tuğba Yulet Yılmaz}, title={The Investigation of Cognitive Demand of Algebra Tasks in “MATEMATik” Digital Education Platform}, journal={Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={66-87} }