Atıf Formatları
Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydın, "Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması," İktisadiyat , vol.1, no.1, pp.91-114, 2017

Aydın, İ. 2017. Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması. İktisadiyat , vol.1, no.1 , 91-114.

Aydın, İ., (2017). Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması. İktisadiyat , vol.1, no.1, 91-114.

Aydın, İbrahim. "Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması," İktisadiyat , vol.1, no.1, 91-114, 2017

Aydın, İbrahim. "Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması." İktisadiyat , vol.1, no.1, pp.91-114, 2017

Aydın, İ. (2017) . "Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması." İktisadiyat , vol.1, no.1, pp.91-114.

@article{article, author={İbrahim Aydın}, title={Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması}, journal={İktisadiyat}, year=2017, pages={91-114} }