İ. Aydın, "Geleneksel ve Yeni Mecralar," In Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi , Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., 2020, pp.107-124.
Aydın, İ. Geleneksel ve Yeni Mecralar. 2020. In Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, 107-124.
Aydın, İ., (2020). Geleneksel ve Yeni Mecralar. Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi (pp.107-124), Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ..
Aydın, İbrahim. "Geleneksel ve Yeni Mecralar." In Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi , 107-124. Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., 2020
Aydın, İbrahim. "Geleneksel ve Yeni Mecralar." Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., 2020, pp.107-124.
Aydın, İ. (2020) "Geleneksel ve Yeni Mecralar", Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi . Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ..
@bookchapter{bookchapter, author ={İbrahim Aydın}, chaptertitle={Geleneksel ve Yeni Mecralar}, booktitle={ Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi}, publisher={NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ.}, city={Ankara},year={2020} }