Atıf Formatları
Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. B. Memduhoğlu Et Al. , "Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.419-422, 2017

Memduhoğlu, H. B. Et Al. 2017. Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Antalya, Turkey), 419-422.

Memduhoğlu, H. B., Koç, S., & Çelik, Ş. N., (2017). Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi . 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.419-422). Antalya, Turkey

Memduhoğlu, Hasan, Sevgi Koç, And Şehnaz Nigar Çelik. "Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi," 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 2017

Memduhoğlu, Hasan B. Et Al. "Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.419-422, 2017

Memduhoğlu, H. B. Koç, S. And Çelik, Ş. N. (2017) . "Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi." 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.419-422.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Hasan Basri Memduhoğlu Et Al. }, title={Pedagojik Formasyon Sertifika Programının Öğretmen Özyeterlik Algısına Etkisi}, congress name={26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={419-422} }