Atıf Formatları
Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Kultas And M. Ulusoy, "Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi," 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022) , vol.1, Antalya, Turkey, pp.98, 2022

Kultas, E. And Ulusoy, M. 2022. Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi. 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022) , (Antalya, Turkey), 98.

Kultas, E., & Ulusoy, M., (2022). Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi . 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022) (pp.98). Antalya, Turkey

Kultas, Emrah, And Mustafa Ulusoy. "Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi," 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Turkey, 2022

Kultas, Emrah And Ulusoy, Mustafa. "Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi." 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022) , Antalya, Turkey, pp.98, 2022

Kultas, E. And Ulusoy, M. (2022) . "Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi." 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022) , Antalya, Turkey, p.98.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Emrah Kultas And author={Mustafa Ulusoy}, title={Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi}, congress name={20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}, pages={98} }