Atıf Formatları
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Bakırcı Et Al. , " Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri," Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-12, 2024

Bakırcı, H. Et Al. 2024. Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi , vol.4, no.1 , 1-12.

Bakırcı, H., Şevgin Uçar, E., & Genel, Y., (2024). Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi , vol.4, no.1, 1-12.

Bakırcı, Hasan, Esma Şevgin Uçar, And Yaşar Genel. " Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri," Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi , vol.4, no.1, 1-12, 2024

Bakırcı, Hasan Et Al. " Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri." Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-12, 2024

Bakırcı, H. Şevgin Uçar, E. And Genel, Y. (2024) . " Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri." Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-12.

@article{article, author={Hasan Bakırcı Et Al. }, title={ Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri}, journal={Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi}, year=2024, pages={1-12} }