Atıf Formatları
Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Alpdoğan, "Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ," 24. ulusal özel eğitim kongresi , vol.2, no.3, Tekirdağ, Turkey, pp.32, 2014

Alpdoğan, Y. 2014. Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ. 24. ulusal özel eğitim kongresi , (Tekirdağ, Turkey), 32.

Alpdoğan, Y., (2014). Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ . 24. ulusal özel eğitim kongresi (pp.32). Tekirdağ, Turkey

Alpdoğan, Yusuf. "Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ," 24. ulusal özel eğitim kongresi, Tekirdağ, Turkey, 2014

Alpdoğan, Yusuf. "Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ." 24. ulusal özel eğitim kongresi , Tekirdağ, Turkey, pp.32, 2014

Alpdoğan, Y. (2014) . "Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ." 24. ulusal özel eğitim kongresi , Tekirdağ, Turkey, p.32.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Yusuf Alpdoğan}, title={Orta Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Acil Telefon Numaralarının Öğretiminde Uyaran Uyarlamaları Yönteminin Etkililiğİ}, congress name={24. ulusal özel eğitim kongresi}, city={Tekirdağ}, country={Turkey}, year={2014}, pages={32} }