Atıf Formatları
Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Kozikoğlu, "Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.," International Conference on Stem and Educational Sciences , Muş, Turkey, pp.15-22, 2018

Kozikoğlu, İ. 2018. Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.. International Conference on Stem and Educational Sciences , (Muş, Turkey), 15-22.

Kozikoğlu, İ., (2018). Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması. . International Conference on Stem and Educational Sciences (pp.15-22). Muş, Turkey

Kozikoğlu, İshak. "Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.," International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Turkey, 2018

Kozikoğlu, İshak. "Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.." International Conference on Stem and Educational Sciences , Muş, Turkey, pp.15-22, 2018

Kozikoğlu, İ. (2018) . "Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.." International Conference on Stem and Educational Sciences , Muş, Turkey, pp.15-22.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İshak Kozikoğlu}, title={Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.}, congress name={International Conference on Stem and Educational Sciences}, city={Muş}, country={Turkey}, year={2018}, pages={15-22} }