İ. T. Şahin Sak Et Al. , "Early childhood teachers’ self-reported beliefs and practices for relationship management," 3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Adana, Turkey, pp.77-78, 2012
Şahin Sak, İ. T. Et Al. 2012. Early childhood teachers’ self-reported beliefs and practices for relationship management. 3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Adana, Turkey), 77-78.
Şahin Sak, İ. T., Öneren Şendil, Ç., & Tantekin Erden, F., (2012). Early childhood teachers’ self-reported beliefs and practices for relationship management . 3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi (pp.77-78). Adana, Turkey
Şahin Sak, İkbal, Çağla Öneren Şendil, And Feyza Tantekin Erden. "Early childhood teachers’ self-reported beliefs and practices for relationship management," 3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Adana, Turkey, 2012
Şahin Sak, İkbal T. Et Al. "Early childhood teachers’ self-reported beliefs and practices for relationship management." 3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Adana, Turkey, pp.77-78, 2012
Şahin Sak, İ. T. Öneren Şendil, Ç. And Tantekin Erden, F. (2012) . "Early childhood teachers’ self-reported beliefs and practices for relationship management." 3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Adana, Turkey, pp.77-78.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İkbal Tuba Şahin Sak Et Al. }, title={Early childhood teachers’ self-reported beliefs and practices for relationship management}, congress name={3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2012}, pages={77-78} }