R. Saydan And B. DÜLEK , "marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi ," In Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar , İstanbul: Gece Kitaplığı, 2018, pp.125-136.
Saydan, R. And DÜLEK , B. marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi . 2018. In Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar , Gece Kitaplığı, İstanbul, 125-136.
Saydan, R., & DÜLEK , B., (2018). marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi . Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar (pp.125-136), İstanbul: Gece Kitaplığı.
Saydan, Reha, And Bulut DÜLEK . "marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi ." In Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar , 125-136. İstanbul: Gece Kitaplığı, 2018
Saydan, Reha And DÜLEK , Bulut. "marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi ." Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar , Gece Kitaplığı, 2018, pp.125-136.
Saydan, R. And DÜLEK , B. (2018) "marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi ", Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar . İstanbul: Gece Kitaplığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={Reha Saydan And author ={Bulut DÜLEK }, chaptertitle={marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi }, booktitle={ Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar}, publisher={Gece Kitaplığı}, city={İstanbul},year={2018} }