Atıf Formatları
Özel Gereksinimli Öğrencilerin E-Öğrenme Sistemlerini Kullanma Niyetlerini Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Doğan Et Al. , " Investigation of the Variables that Affect the Intention of Students with Special Needs to Use E-Learning Systems," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.1771-1803, 2021

Doğan, E. Et Al. 2021. Investigation of the Variables that Affect the Intention of Students with Special Needs to Use E-Learning Systems. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3 , 1771-1803.

Doğan, E., Şahin, F., Yıldız, G., Şahin, Y. L., & Okur, M. R., (2021). Investigation of the Variables that Affect the Intention of Students with Special Needs to Use E-Learning Systems. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, 1771-1803.

Doğan, Ezgi Et Al. " Investigation of the Variables that Affect the Intention of Students with Special Needs to Use E-Learning Systems," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, 1771-1803, 2021

Doğan, Ezgi Et Al. " Investigation of the Variables that Affect the Intention of Students with Special Needs to Use E-Learning Systems." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.1771-1803, 2021

Doğan, E. Et Al. (2021) . " Investigation of the Variables that Affect the Intention of Students with Special Needs to Use E-Learning Systems." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.3, pp.1771-1803.

@article{article, author={Ezgi Doğan Et Al. }, title={ Investigation of the Variables that Affect the Intention of Students with Special Needs to Use E-Learning Systems}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={1771-1803} }