Atıf Formatları
Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydın, "Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.3, pp.899-921, 2017

Aydın, İ. 2017. Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.3 , 899-921.

Aydın, İ., (2017). Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.3, 899-921.

Aydın, İbrahim. "Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.3, 899-921, 2017

Aydın, İbrahim. "Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.3, pp.899-921, 2017

Aydın, İ. (2017) . "Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.3, pp.899-921.

@article{article, author={İbrahim Aydın}, title={Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar}, journal={Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={899-921} }