Atıf Formatları
Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Coşkun, "Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.2, no.4, pp.333-347, 2014

Coşkun, H. 2014. Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.2, no.4 , 333-347.

Coşkun, H., (2014). Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.2, no.4, 333-347.

Coşkun, Hatice. "Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.2, no.4, 333-347, 2014

Coşkun, Hatice C. . "Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.2, no.4, pp.333-347, 2014

Coşkun, H. (2014) . "Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.2, no.4, pp.333-347.

@article{article, author={Hatice Coşkun Sönmez}, title={Sınıf ve Türkçe Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Görsel- İşitsel Materyal Kullanma Durumları ve Bunu Etkileyen Faktörler}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2014, pages={333-347} }