, "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ," 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , vol.1, no.15, Van, Turkey, pp.602-608, 2019
2019. DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ. 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Van, Turkey), 602-608.
(2019). DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ . 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (pp.602-608). Van, Turkey
. "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ," 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Van, Turkey, 2019
. "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ." 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, pp.602-608, 2019
(2019) . "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ." 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, pp.602-608.
@conferencepaper{conferencepaper, }, title={DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ}, congress name={4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={Van}, country={Turkey}, year={2019}, pages={602-608} }