Atıf Formatları
DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. N. Kardaş, "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ," 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , vol.1, no.15, Van, Turkey, pp.602-608, 2019

Kardaş, M. N. 2019. DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ. 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , (Van, Turkey), 602-608.

Kardaş, M. N., (2019). DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ . 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ (pp.602-608). Van, Turkey

Kardaş, Mehmet. "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ," 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Van, Turkey, 2019

Kardaş, Mehmet N. . "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ." 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, pp.602-608, 2019

Kardaş, M. N. (2019) . "DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ." 4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Van, Turkey, pp.602-608.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Nuri Kardaş}, title={DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ}, congress name={4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ}, city={Van}, country={Turkey}, year={2019}, pages={602-608} }