M. ŞATA, "Öğrencilerin açık fikirlilik ve duygu düzenleme becerilerinin profili ve görev performans becerilerinin bu profiller üzerindeki etkisi," 16th Education Community Symposium , Antalya, Turkey, 2022
ŞATA, M. 2022. Öğrencilerin açık fikirlilik ve duygu düzenleme becerilerinin profili ve görev performans becerilerinin bu profiller üzerindeki etkisi. 16th Education Community Symposium , (Antalya, Turkey).
ŞATA, M., (2022). Öğrencilerin açık fikirlilik ve duygu düzenleme becerilerinin profili ve görev performans becerilerinin bu profiller üzerindeki etkisi . 16th Education Community Symposium, Antalya, Turkey
ŞATA, Mehmet. "Öğrencilerin açık fikirlilik ve duygu düzenleme becerilerinin profili ve görev performans becerilerinin bu profiller üzerindeki etkisi," 16th Education Community Symposium, Antalya, Turkey, 2022
ŞATA, Mehmet. "Öğrencilerin açık fikirlilik ve duygu düzenleme becerilerinin profili ve görev performans becerilerinin bu profiller üzerindeki etkisi." 16th Education Community Symposium , Antalya, Turkey, 2022
ŞATA, M. (2022) . "Öğrencilerin açık fikirlilik ve duygu düzenleme becerilerinin profili ve görev performans becerilerinin bu profiller üzerindeki etkisi." 16th Education Community Symposium , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Şata}, title={Öğrencilerin açık fikirlilik ve duygu düzenleme becerilerinin profili ve görev performans becerilerinin bu profiller üzerindeki etkisi}, congress name={16th Education Community Symposium}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2022}}