Atıf Formatları
ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. TAYTAŞ, " ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ," ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ , 2019

TAYTAŞ, M. 2019. ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ. ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ .

TAYTAŞ, M., (2019). ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ . ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ

TAYTAŞ, Metin. " ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ," ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 2019

TAYTAŞ, Metin. " ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ." ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ , 2019

TAYTAŞ, M. (2019) . " ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ." ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Metin Taytaş}, title={ ÖĞRETMENLERİN DEPRESYON SEVİYELERİNİN CHAİD ANALİZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ}, congress name={ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2019}}