Atıf Formatları
YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. GEDİK, "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Dil Dergisi , vol.172, no.2, pp.7-58, 2021

GEDİK, Ü. 2021. YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Dil Dergisi , vol.172, no.2 , 7-58.

GEDİK, Ü., (2021). YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Dil Dergisi , vol.172, no.2, 7-58.

GEDİK, Ümit. "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Dil Dergisi , vol.172, no.2, 7-58, 2021

GEDİK, Ümit. "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Dil Dergisi , vol.172, no.2, pp.7-58, 2021

GEDİK, Ü. (2021) . "YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Dil Dergisi , vol.172, no.2, pp.7-58.

@article{article, author={Ümit Gedik}, title={YABANCI DİL OLARAK FARSÇA ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENİCİLERİN YAZIM HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Dil Dergisi}, year=2021, pages={7-58} }