Atıf Formatları
Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Aydın, "Fijital Pazarlamanın Temelleri," In Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , Ankara: Serüven Yayınevi, 2025, pp.17-32.

Aydın, İ. Fijital Pazarlamanın Temelleri. 2025. In Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , Serüven Yayınevi, Ankara, 17-32.

Aydın, İ., (2025). Fijital Pazarlamanın Temelleri. Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama (pp.17-32), Ankara: Serüven Yayınevi.

Aydın, İbrahim. "Fijital Pazarlamanın Temelleri." In Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , 17-32. Ankara: Serüven Yayınevi, 2025

Aydın, İbrahim. "Fijital Pazarlamanın Temelleri." Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama , Serüven Yayınevi, 2025, pp.17-32.

Aydın, İ. (2025) "Fijital Pazarlamanın Temelleri", Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama . Ankara: Serüven Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={İbrahim Aydın}, chaptertitle={Fijital Pazarlamanın Temelleri}, booktitle={ Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama}, publisher={Serüven Yayınevi}, city={Ankara},year={2025} }