Atıf Formatları
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Kocakaya Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.495-524, 2018

Kocakaya, S. Et Al. 2018. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1 , 495-524.

Kocakaya, S., OKUYUCU, M. A., ÖNER, M., & UZUNYOL, B., (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 495-524.

Kocakaya, Serhat Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 495-524, 2018

Kocakaya, Serhat Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.495-524, 2018

Kocakaya, S. Et Al. (2018) . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.495-524.

@article{article, author={Serhat Kocakaya Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etki Eden Değişkenlerin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={495-524} }