M. Gök, "Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği," Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, pp.966-967, 2014
Gök, M. 2014. Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Adana, Turkey), 966-967.
Gök, M., (2014). Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği . Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.966-967). Adana, Turkey
Gök, Mustafa. "Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği," Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 2014
Gök, Mustafa. "Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği." Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, pp.966-967, 2014
Gök, M. (2014) . "Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği." Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, pp.966-967.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Gök}, title={Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği}, congress name={Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2014}, pages={966-967} }