İ. ARTAN Et Al. , "Mikro Öğretim Uygulamalarının Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının GS-TPAB Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi," Sanat Eğitimi Dergisi (SED , vol.9, no.1, pp.18-27, 2021
ARTAN, İ. Et Al. 2021. Mikro Öğretim Uygulamalarının Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının GS-TPAB Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi. Sanat Eğitimi Dergisi (SED , vol.9, no.1 , 18-27.
ARTAN, İ., HİÇYILMAZ, Y., & SATIR, M., (2021). Mikro Öğretim Uygulamalarının Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının GS-TPAB Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi. Sanat Eğitimi Dergisi (SED , vol.9, no.1, 18-27.
ARTAN, İsmail, Yahya Hiçyılmaz, And MENDUHA SATIR. "Mikro Öğretim Uygulamalarının Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının GS-TPAB Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi," Sanat Eğitimi Dergisi (SED , vol.9, no.1, 18-27, 2021
ARTAN, İsmail Et Al. "Mikro Öğretim Uygulamalarının Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının GS-TPAB Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi." Sanat Eğitimi Dergisi (SED , vol.9, no.1, pp.18-27, 2021
ARTAN, İ. HİÇYILMAZ, Y. And SATIR, M. (2021) . "Mikro Öğretim Uygulamalarının Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının GS-TPAB Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi." Sanat Eğitimi Dergisi (SED , vol.9, no.1, pp.18-27.
@article{article, author={İsmail ARTAN Et Al. }, title={Mikro Öğretim Uygulamalarının Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının GS-TPAB Öz Yeterlik Düzeylerine Etkisi}, journal={Sanat Eğitimi Dergisi (SED}, year=2021, pages={18-27} }