Atıf Formatları
DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Turan And H. ÇAMLIYER, "DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI," MOTİF AKADEMİK HALKBİLİMİ DERGİSİ , vol.9, no.17, pp.9-28, 2016

Turan, Z. And ÇAMLIYER, H. 2016. DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI. MOTİF AKADEMİK HALKBİLİMİ DERGİSİ , vol.9, no.17 , 9-28.

Turan, Z., & ÇAMLIYER, H., (2016). DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI. MOTİF AKADEMİK HALKBİLİMİ DERGİSİ , vol.9, no.17, 9-28.

Turan, Zeynel, And HATİCE ÇAMLIYER. "DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI," MOTİF AKADEMİK HALKBİLİMİ DERGİSİ , vol.9, no.17, 9-28, 2016

Turan, Zeynel And ÇAMLIYER, HATİCE. "DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI." MOTİF AKADEMİK HALKBİLİMİ DERGİSİ , vol.9, no.17, pp.9-28, 2016

Turan, Z. And ÇAMLIYER, H. (2016) . "DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI." MOTİF AKADEMİK HALKBİLİMİ DERGİSİ , vol.9, no.17, pp.9-28.

@article{article, author={Zeynel Turan And author={HATİCE ÇAMLIYER}, title={DANS EĞİTİMİNDE TEMEL HAREKET BECERİLERİNİN SINIFLANDIRILMASI}, journal={MOTİF AKADEMİK HALKBİLİMİ DERGİSİ}, year=2016, pages={9-28} }