Atıf Formatları
Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Bakırcı Et Al. , "Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri," Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Sivas, Turkey, pp.225-234, 2019

Bakırcı, H. Et Al. 2019. Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri. Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (Sivas, Turkey), 225-234.

Bakırcı, H., Palandöken, V., Artun, H., & Okur, M., (2019). Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri . Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (pp.225-234). Sivas, Turkey

Bakırcı, Hasan Et Al. "Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri," Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Turkey, 2019

Bakırcı, Hasan Et Al. "Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri." Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Sivas, Turkey, pp.225-234, 2019

Bakırcı, H. Et Al. (2019) . "Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri." Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Sivas, Turkey, pp.225-234.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Hasan Bakırcı Et Al. }, title={Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri}, congress name={Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Sivas}, country={Turkey}, year={2019}, pages={225-234} }