Atıf Formatları
DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. S. Can Et Al. , "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, pp.7-22, 2018

Can, A. S. Et Al. 2018. DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41 , 7-22.

Can, A. S., Alaeddinoğlu, F., ALKAÇIR, G., & FERENS, E., (2018). DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, 7-22.

Can, Et Al. "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, 7-22, 2018

Can, Ali S. Et Al. "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, pp.7-22, 2018

Can, A. S. Et Al. (2018) . "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, pp.7-22.

@article{article, author={ Ali Selçuk Can Et Al. }, title={DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={7-22} }