A. S. Can Et Al. , "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, pp.7-22, 2018
Can, A. S. Et Al. 2018. DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41 , 7-22.
Can, A. S., Alaeddinoğlu, F., ALKAÇIR, G., & FERENS, E., (2018). DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, 7-22.
Can, Et Al. "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, 7-22, 2018
Can, Ali S. Et Al. "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, pp.7-22, 2018
Can, A. S. Et Al. (2018) . "DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.41, pp.7-22.
@article{article, author={ Ali Selçuk Can Et Al. }, title={DESTINATION BRAND PERSONALITY OF TURKEY as A PLACE OF TRAVEL}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={7-22} }