Atıf Formatları
TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. İ. ÖZOK, "Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi," In TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER , Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2019, pp.291-297.

ÖZOK, H. İ. Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi. 2019. In TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER , PEGEM AKADEMİ, Ankara, 291-297.

ÖZOK, H. İ., (2019). Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi. TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER (pp.291-297), Ankara: PEGEM AKADEMİ.

ÖZOK, Halil. "Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi." In TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER , 291-297. Ankara: PEGEM AKADEMİ, 2019

ÖZOK, Halil İ. . "Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi." TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER , PEGEM AKADEMİ, 2019, pp.291-297.

ÖZOK, H. İ. (2019) "Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi", TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER . Ankara: PEGEM AKADEMİ.

@bookchapter{bookchapter, author ={Halil İbrahim Özok}, chaptertitle={Eğitim Vizyonu ve Öğretmen Stresi}, booktitle={ TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER}, publisher={PEGEM AKADEMİ}, city={Ankara},year={2019} }