Atıf Formatları
İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Tunç And İ. Kozikoğlu, "İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, pp.333-352, 2022

Tunç, M. And Kozikoğlu, İ. 2022. İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9 , 333-352.

Tunç, M., & Kozikoğlu, İ., (2022). İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, 333-352.

Tunç, Merve, And İshak Kozikoğlu. "İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, 333-352, 2022

Tunç, Merve And Kozikoğlu, İshak. "İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, pp.333-352, 2022

Tunç, M. And Kozikoğlu, İ. (2022) . "İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.9, pp.333-352.

@article{article, author={Merve Tunç And author={İshak Kozikoğlu}, title={İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğrenci Görüşleri}, journal={KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2022, pages={333-352} }