Atıf Formatları
YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Çetin, "YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.Yıl 4, no.11, pp.332-348, 2017

Çetin, İ. 2017. YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.Yıl 4, no.11 , 332-348.

Çetin, İ., (2017). YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. Sosyal Bilimler Dergisi , vol.Yıl 4, no.11, 332-348.

Çetin, İbrahim. "YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ," Sosyal Bilimler Dergisi , vol.Yıl 4, no.11, 332-348, 2017

Çetin, İbrahim. "YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.Yıl 4, no.11, pp.332-348, 2017

Çetin, İ. (2017) . "YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ." Sosyal Bilimler Dergisi , vol.Yıl 4, no.11, pp.332-348.

@article{article, author={İbrahim Çetin}, title={YABANCI VE YERLİ (BEŞ YILDIZLI) OTEL İŞLETMELERİNDE MARKA DEĞERİ VE TURİSTİK TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={332-348} }