Y. HİÇYILMAZ, "8. Sınıf Öğrencilerinin İdeal Okula İlişkin Algılarının Çiz ve Yaz Yöntemi İle Hayal Gücü Tipolojisi Bağlamında İncelenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, pp.304-315, 2020
HİÇYILMAZ, Y. 2020. 8. Sınıf Öğrencilerinin İdeal Okula İlişkin Algılarının Çiz ve Yaz Yöntemi İle Hayal Gücü Tipolojisi Bağlamında İncelenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3 , 304-315.
HİÇYILMAZ, Y., (2020). 8. Sınıf Öğrencilerinin İdeal Okula İlişkin Algılarının Çiz ve Yaz Yöntemi İle Hayal Gücü Tipolojisi Bağlamında İncelenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, 304-315.
HİÇYILMAZ, Yahya. "8. Sınıf Öğrencilerinin İdeal Okula İlişkin Algılarının Çiz ve Yaz Yöntemi İle Hayal Gücü Tipolojisi Bağlamında İncelenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, 304-315, 2020
HİÇYILMAZ, Yahya. "8. Sınıf Öğrencilerinin İdeal Okula İlişkin Algılarının Çiz ve Yaz Yöntemi İle Hayal Gücü Tipolojisi Bağlamında İncelenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, pp.304-315, 2020
HİÇYILMAZ, Y. (2020) . "8. Sınıf Öğrencilerinin İdeal Okula İlişkin Algılarının Çiz ve Yaz Yöntemi İle Hayal Gücü Tipolojisi Bağlamında İncelenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, pp.304-315.
@article{article, author={Yahya Hiçyılmaz}, title={8. Sınıf Öğrencilerinin İdeal Okula İlişkin Algılarının Çiz ve Yaz Yöntemi İle Hayal Gücü Tipolojisi Bağlamında İncelenmesi}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={304-315} }