H. Bakırcı And S. Çepni, "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.185-202, 2016
Bakırcı, H. And Çepni, S. 2016. Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3 , 185-202.
Bakırcı, H., & Çepni, S., (2016). Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 185-202.
Bakırcı, Hasan, And Salih Çepni. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 185-202, 2016
Bakırcı, Hasan And Çepni, Salih. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.185-202, 2016
Bakırcı, H. And Çepni, S. (2016) . "Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.185-202.
@article{article, author={Hasan Bakırcı And author={Salih Çepni}, title={Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={185-202} }