Atıf Formatları
Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Kozikoğlu, "Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz," IV. International Eurasian Educational Research Congress , Denizli, Turkey, pp.15-30, 2017

Kozikoğlu, İ. 2017. Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz. IV. International Eurasian Educational Research Congress , (Denizli, Turkey), 15-30.

Kozikoğlu, İ., (2017). Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz . IV. International Eurasian Educational Research Congress (pp.15-30). Denizli, Turkey

Kozikoğlu, İshak. "Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz," IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 2017

Kozikoğlu, İshak. "Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz." IV. International Eurasian Educational Research Congress , Denizli, Turkey, pp.15-30, 2017

Kozikoğlu, İ. (2017) . "Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz." IV. International Eurasian Educational Research Congress , Denizli, Turkey, pp.15-30.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İshak Kozikoğlu}, title={Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz}, congress name={IV. International Eurasian Educational Research Congress}, city={Denizli}, country={Turkey}, year={2017}, pages={15-30} }