F. AYATA Et Al. , "Öğretmenlerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Peace With ICT Avrupa Birliği Proje Örneği," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.494-521, 2021
AYATA, F. Et Al. 2021. Öğretmenlerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Peace With ICT Avrupa Birliği Proje Örneği. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1 , 494-521.
AYATA, F., UÇKAN, T., ÇAVUŞ, H., & SEYYARER, E., (2021). Öğretmenlerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Peace With ICT Avrupa Birliği Proje Örneği. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 494-521.
AYATA, Faruk Et Al. "Öğretmenlerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Peace With ICT Avrupa Birliği Proje Örneği," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, 494-521, 2021
AYATA, Faruk Et Al. "Öğretmenlerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Peace With ICT Avrupa Birliği Proje Örneği." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.494-521, 2021
AYATA, F. Et Al. (2021) . "Öğretmenlerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Peace With ICT Avrupa Birliği Proje Örneği." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.1, pp.494-521.
@article{article, author={Faruk Ayata Et Al. }, title={Öğretmenlerin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Peace With ICT Avrupa Birliği Proje Örneği}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={494-521} }