Atıf Formatları
Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Kozikoğlu Et Al. , "Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1500-1514, 2022

Kozikoğlu, İ. Et Al. 2022. Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3 , 1500-1514.

Kozikoğlu, İ., Dilek Cavak, G., & Arkalı, Y., (2022). Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, 1500-1514.

Kozikoğlu, İshak, Gizem Dilek Cavak, And Yonca Arkalı. "Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, 1500-1514, 2022

Kozikoğlu, İshak Et Al. "Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1500-1514, 2022

Kozikoğlu, İ. Dilek Cavak, G. And Arkalı, Y. (2022) . "Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.3, pp.1500-1514.

@article{article, author={İshak Kozikoğlu Et Al. }, title={Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={1500-1514} }