Atıf Formatları
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Ünal And İ. Aydın, "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," 3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.187-193, 2024

Ünal, A. And Aydın, İ. 2024. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. 3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS , (Antalya, Turkey), 187-193.

Ünal, A., & Aydın, İ., (2024). SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ . 3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS (pp.187-193). Antalya, Turkey

Ünal, Ahmet, And İbrahim Aydın. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ," 3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Antalya, Turkey, 2024

Ünal, Ahmet And Aydın, İbrahim. "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." 3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.187-193, 2024

Ünal, A. And Aydın, İ. (2024) . "SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ." 3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS , Antalya, Turkey, pp.187-193.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Ahmet Ünal And author={İbrahim Aydın}, title={SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, congress name={3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2024}, pages={187-193} }