Atıf Formatları
LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Nas And A. Akbaba, "LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ," Euroasia International Journal of Social Sciences , vol.10, pp.45-53, 2019

Nas, Z. And Akbaba, A. 2019. LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ. Euroasia International Journal of Social Sciences , vol.10 , 45-53.

Nas, Z., & Akbaba, A., (2019). LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ. Euroasia International Journal of Social Sciences , vol.10, 45-53.

Nas, Zekeriya, And Ahmet Akbaba. "LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ," Euroasia International Journal of Social Sciences , vol.10, 45-53, 2019

Nas, Zekeriya And Akbaba, Ahmet. "LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ." Euroasia International Journal of Social Sciences , vol.10, pp.45-53, 2019

Nas, Z. And Akbaba, A. (2019) . "LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ." Euroasia International Journal of Social Sciences , vol.10, pp.45-53.

@article{article, author={Zekeriya Nas And author={Ahmet Akbaba}, title={LİDERLİK STANDARTLARI AÇISINDAN İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL YETERLİLİKLERİ}, journal={Euroasia International Journal of Social Sciences}, year=2019, pages={45-53} }