Atıf Formatları
Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. AKBAYIR, "Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri," INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.10, no.36, pp.456-485, 2023

AKBAYIR, K. 2023. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri. INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.10, no.36 , 456-485.

AKBAYIR, K., (2023). Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri. INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.10, no.36, 456-485.

AKBAYIR, Kamil. "Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri," INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.10, no.36, 456-485, 2023

AKBAYIR, Kamil. "Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri." INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.10, no.36, pp.456-485, 2023

AKBAYIR, K. (2023) . "Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri." INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , vol.10, no.36, pp.456-485.

@article{article, author={Kamil Akbayır}, title={Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Etme Nedenleri ve Beklentileri}, journal={INESJOURNAL (The Journal of International Education Science)}, year=2023, pages={456-485} }