A. Demir Akman And İ. Aydın, "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması," Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.132-143, 2024
Demir Akman, A. And Aydın, İ. 2024. Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması. Turkish Business Journal , vol.5, no.10 , 132-143.
Demir Akman, A., & Aydın, İ., (2024). Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması. Turkish Business Journal , vol.5, no.10, 132-143.
Demir Akman, Aydan, And İbrahim Aydın. "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması," Turkish Business Journal , vol.5, no.10, 132-143, 2024
Demir Akman, Aydan D. And Aydın, İbrahim. "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması." Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.132-143, 2024
Demir Akman, A. And Aydın, İ. (2024) . "Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması." Turkish Business Journal , vol.5, no.10, pp.132-143.
@article{article, author={Aydan Demir Akman And author={İbrahim Aydın}, title={Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması}, journal={Turkish Business Journal}, year=2024, pages={132-143} }