Atıf Formatları
Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Kaya, "Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi," 7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ , Şanlıurfa, Turkey, pp.410-417, 2020

Kaya, M. 2020. Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi. 7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ , (Şanlıurfa, Turkey), 410-417.

Kaya, M., (2020). Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi . 7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ (pp.410-417). Şanlıurfa, Turkey

Kaya, Mustafa. "Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi," 7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Şanlıurfa, Turkey, 2020

Kaya, Mustafa. "Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi." 7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ , Şanlıurfa, Turkey, pp.410-417, 2020

Kaya, M. (2020) . "Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi." 7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ , Şanlıurfa, Turkey, pp.410-417.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Kaya}, title={Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi}, congress name={7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ}, city={Şanlıurfa}, country={Turkey}, year={2020}, pages={410-417} }