Atıf Formatları
Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. S. Kendir Et Al. , "Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," İzmir İktisat Dergisi , vol.37, no.1, pp.156-173, 2022

Kendir, S. S. Et Al. 2022. Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. İzmir İktisat Dergisi , vol.37, no.1 , 156-173.

Kendir, S. S., Aydın, İ., Karataş, İ. A., & Dülek, B., (2022). Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması. İzmir İktisat Dergisi , vol.37, no.1, 156-173.

Kendir, Saim Et Al. "Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması," İzmir İktisat Dergisi , vol.37, no.1, 156-173, 2022

Kendir, Saim S. Et Al. "Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." İzmir İktisat Dergisi , vol.37, no.1, pp.156-173, 2022

Kendir, S. S. Et Al. (2022) . "Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması." İzmir İktisat Dergisi , vol.37, no.1, pp.156-173.

@article{article, author={Saim Sabah Kendir Et Al. }, title={Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması}, journal={İzmir İktisat Dergisi}, year=2022, pages={156-173} }