E. Öpengin, "Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma," In ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2014, pp.139-145.
Öpengin, E. Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma. 2014. In ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 139-145.
Öpengin, E., (2014). Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma. ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide (pp.139-145), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
Öpengin, Ercan. "Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma." In ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide , 139-145. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2014
Öpengin, Ercan. "Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma." ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide , Nobel Akademik Yayıncılık, 2014, pp.139-145.
Öpengin, E. (2014) "Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma", ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={Ercan Öpengin}, chaptertitle={Tarih Dersinde Birincil Kaynakları Kullanma}, booktitle={ ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİMİNDE EN İYİ UYGULAMALAR / Kanıt Temelli Bir Kılavuz - Best Practices in Gifted Education / An Evidence-Based Guide}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2014} }