Atıf Formatları
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Tezcan Şirin Et Al. , "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, pp.354-386, 2022

Tezcan Şirin, G. Et Al. 2022. Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19 , 354-386.

Tezcan Şirin, G., Tüysüz, M., & Kaval Oğuz, E., (2022). Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, 354-386.

Tezcan Şirin, Gizem, Mustafa Tüysüz, And Elif Kaval Oğuz. "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, 354-386, 2022

Tezcan Şirin, Gizem T. Et Al. "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, pp.354-386, 2022

Tezcan Şirin, G. Tüysüz, M. And Kaval Oğuz, E. (2022) . "Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, pp.354-386.

@article{article, author={Gizem Tezcan Şirin Et Al. }, title={Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Etkinliklerine Uygunluğuna Dair Öğretmen Görüşleri}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={354-386} }