Atıf Formatları
Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. K. Coşkun, "Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi," TURKISH STUDIES , vol.3, no.16, pp.1453-1472, 2021

Coşkun, M. K. 2021. Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi. TURKISH STUDIES , vol.3, no.16 , 1453-1472.

Coşkun, M. K., (2021). Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi. TURKISH STUDIES , vol.3, no.16, 1453-1472.

Coşkun, Mehmet. "Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi," TURKISH STUDIES , vol.3, no.16, 1453-1472, 2021

Coşkun, Mehmet K. . "Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi." TURKISH STUDIES , vol.3, no.16, pp.1453-1472, 2021

Coşkun, M. K. (2021) . "Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi." TURKISH STUDIES , vol.3, no.16, pp.1453-1472.

@article{article, author={Mehmet Kadir Coşkun}, title={Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2021, pages={1453-1472} }